Friday 6 December 2013

Hujung Minggu

Salam Jumaat.

Sedar tak sedar, dah sampai ke penghujung minggu.
Hujung minggu saya adalah masa untuk keluarga.
Macam macam plan dah ada dalam kepala.

Esok pagi Ms M ada swimming assessment.
Saya sentiasa berdebar bila dia ada assessment.
Walaupun bukan apa sangat pun.
Tapi pencapaian anak walau sekecil mana.
Will still swell my heart and bring tears to my eyes.
Dan kalau dia tidak berjaya.
Hati saya yang lebih pilu
Ms M seperti biasa... life goes on....

Selepas tu, nak kena jenguk peti ais.
Apa stock yang ada, apa yang dah expired
Hari Ahad boleh ke pasar.

Esok rasa macam nak masak nasi biryani daging juga .
Kegemaran En. ID saya
Dan rasa macam nak ajar Ms A buat brownies
Or simple bread
Mummy - daughter bonding time

Malam nak pergi ke rumah Mama saya.
Mummy - daughter bonding time juga

Hari Ahad nanti Ms A kena balik ke sekolah dia.
Kena bertugas semasa interview kemasukan pelajar tingkatan 1
And since we are going for holiday next week
Nak kena pack terus untuk dia

Balik dari hantar Ms A, nak singgah ke rumah kakak saya
Saja nak beramah mesra

Oh... tak sabar nak berhujung minggu

Sebelum tu, jangan lupa baca surah Al Kahfi hari ni yer....





No comments:

Post a Comment